PR produktowy

/PR produktowy
PR produktowy 2017-07-21T13:05:19+00:00

PR Produktowy

Co sprawia, że sięgamy po ten właśnie produkt – chęć, moda, potrzeba? Kierują nami emocje wywołane środkami masowego przekazu, polecaniem przez znajomych, rankingami z sieci, chwilową modą czy ciekawością.

PR produktowy to potężne narzędzie wspierające kampanie marketingowe a często – zastępujące je. Działania PR są przy tym nieporównywalnie tańsze niż inwestycje w reklamę.

Komunikacja poprzez media oraz internet pomaga wzmocnić i przedłużyć efekt reklam dzięki temu, że zamiast atakować Klienta produktem, wciąga go w rozmowę na temat jego zainteresowań, rozbudza jego pasje, wiąże emocjonalnie dzięki akcjom angażującym do działania.

Buduje historie i wydarzenia wokół produktu. Historie, które zamiast o marce kawy, mówią o losach ludzi z nią związanych i uczą magii parzenia. Historie, które angażują jednych w pomoc innym. Historie, z którymi zasypiasz. A rano budzisz się i idziesz na zakupy.

Jaka jest Twoja historia?

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz