Budowa reputacji wymaga holistycznego podejścia do problemu.
Dlatego dbamy, aby działania PR były spójne ze strategią biznesową firmy czy projektu.
Metoda Punktów Kontrolnych. Zaczynamy!
![arrow_tl](http://zebrapr.pl/wp-content/uploads/2015/07/arrow_tl-300x268.png)
Analiza wizerunku i możliwości klienta
Analiza wizerunku i możliwości klienta
Patrzymy na aktualną sytuację w branży, raporty, dane statystyczne i prognozy. Sporządzamy mapę interesariuszy projektu. Sprawdzamy, co pisały media, jakimi wątkami się interesują, a co może być ryzykowne. Robimy analizę SWOT możliwości klienta i na tej podstawie przechodzimy do tworzenia strategii.
![arrow_tr](http://zebrapr.pl/wp-content/uploads/2015/07/arrow_tr-300x268.png)
Ocena
Ocena
Ustalamy sposoby mierzenia skuteczności działań i czas ewaluacji. Składają się na nie metody ilościowe – np. monitoring mediów, jak i jakościowe – np. ankiety wśród partnerów i klientów. Do projektu wpisujemy częste częste punkty kontrolne, kiedy to weryfikujemy wzajemne oczekiwania. Dzięki nim możemy na bieżąco korygować przyjętą strategię.
![method_eye](http://zebrapr.pl/wp-content/uploads/2015/07/method_eye-300x300.png)
Strategia komunikacji
Strategia komunikacji
Strategia jest niezbędna dla budowy długoterminowego wizerunku klienta. Szukamy elementów, które trwale wyróżnią go na rynku. Precyzujemy tutaj cele i grupy docelowe, wybieramy narzędzia, którymi będziemy się posługiwać. Szacujemy budżet i środki. Na tej podstawie planujemy działania, zarówno kreatywne jak i standardowe.
![arrow_bl](http://zebrapr.pl/wp-content/uploads/2015/07/arrow_bl-300x268.png)
Realizacja
Realizacja
Podstawą jest ustalony wraz z klientem szczegółowy plan działań. W planie tym rozpisane są zadania, osoby odpowiedzialne oraz terminy. Kładziemy nacisk na terminowość i wysoką jakość prac – monitorowanych przez klienta za pomocą narzędzi online. Jesteśmy kreatywni, elastyczni i zawsze chętni do współpracy.
![arrow_br](http://zebrapr.pl/wp-content/uploads/2015/07/arrow_br-300x268.png)