Komunikacja kryzysowa
„…w każdym kryzysie ukryta jest szansa…” Te słowa Eckharta Tolle’a oddają filozofię naszego podejścia do zarządzania kryzysem wizerunkowym. Kwintesencją zarządzania kryzysowego jest zarządzanie reputacją. Najważniejszym celem naszych działań jest po pierwsze zminimalizowanie strat wizerunkowych. Kolejny krok to odbudowa wizerunku i zaufania partnerów Klienta.
Wiemy, że kryzys jest dobrym momentem do wdrożenia zmian. Identyfikacja przyczyn kryzysu pozwala na ich wyeliminowanie i przygotowanie się do ewentualnych sytuacji kryzysowych na przyszłość. Takie działania wzmacniają organizację zarówno w aspekcie wewnętrznym jak i zewnętrznym. Doradzamy i współtworzymy z Klientem procedury kryzysowe, które nazywamy Księgą Kryzysową.
Na kryzys patrzymy całościowo. Nie skupiamy się tylko na jednym aspekcie. Tylko takie podejście pozwala na skoordynowanie działań wewnętrznych i prowadzenie uporządkowanych relacji na zewnątrz z mediami, Klientami, partnerami i decydentami.