Budowa reputacji wymaga holistycznego podejścia do problemu.
Dlatego dbamy, aby działania PR były spójne ze strategią biznesową firmy czy projektu.
Metoda Punktów Kontrolnych. Zaczynamy!
Analiza wizerunku i możliwości klienta
Analiza wizerunku i możliwości klienta
Patrzymy na aktualną sytuację w branży, raporty, dane statystyczne i prognozy. Sporządzamy mapę interesariuszy projektu. Sprawdzamy, co pisały media, jakimi wątkami się interesują, a co może być ryzykowne. Robimy analizę SWOT możliwości klienta i na tej podstawie przechodzimy do tworzenia strategii.
Ocena
Ocena
Ustalamy sposoby mierzenia skuteczności działań i czas ewaluacji. Składają się na nie metody ilościowe – np. monitoring mediów, jak i jakościowe – np. ankiety wśród partnerów i klientów. Do projektu wpisujemy częste częste punkty kontrolne, kiedy to weryfikujemy wzajemne oczekiwania. Dzięki nim możemy na bieżąco korygować przyjętą strategię.
Strategia komunikacji
Strategia komunikacji
Strategia jest niezbędna dla budowy długoterminowego wizerunku klienta. Szukamy elementów, które trwale wyróżnią go na rynku. Precyzujemy tutaj cele i grupy docelowe, wybieramy narzędzia, którymi będziemy się posługiwać. Szacujemy budżet i środki. Na tej podstawie planujemy działania, zarówno kreatywne jak i standardowe.
Realizacja
Realizacja
Podstawą jest ustalony wraz z klientem szczegółowy plan działań. W planie tym rozpisane są zadania, osoby odpowiedzialne oraz terminy. Kładziemy nacisk na terminowość i wysoką jakość prac – monitorowanych przez klienta za pomocą narzędzi online. Jesteśmy kreatywni, elastyczni i zawsze chętni do współpracy.