Content marketing
Według Content Marketing Institute najlepsi marketerzy przeznaczają 32% swojego budżetu właśnie na content marketing, a 60% z nich zamierza zwiększyć wydatki z nim związane w przeciągu najbliższych 12 miesięcy. Na czym polega content marketing?
Na nieinwazyjnym docieraniu do odbiorcy – poprzez popularyzację artykułów, recenzji czy infografik, w których odbiorcy widzą wartość edukacyjną (rozwiązanie jakiegoś problemu) lub rozrywkową (zabawa). Docieranie poprzez treść pozwala obniżyć koszty reklamy tworząc więź z konsumentem tam, gdzie spędza on czas.
Z badań wynika, że 90% drogi zakupowej odbywa się dziś bez kontaktu ze sprzedawcą. A jednak jest to obszar często zaniedbywany przez firmy. Czemu? Głównymi przeszkodami we wdrażaniu content marketingu są: brak czasu, nieumiejętność tworzenia treści angażujących odbiorcę oraz mała ilość tworzonych treści.
Dlatego szczególnie w tym obszarze dobrze sprawdza się współpraca z agencją PR, która przygotowuje plan strategiczny zamieszczania treści, a następnie opracowuje ich zawartość. W imieniu Klientów prowadzimy dialog z czytelnikami, aby poprzez ich zaangażowanie zapewnić szeroką promocję treści.